FreeBees

FreeBees

Login om uw saldo te bekijken.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van een E-voucher?

De E-vouchers worden binnen enkele minuten na het afronden van de bestelling per e-mail verstuurd.

Kan ik mijn bestelde E-voucher ook naar een ander e-mailadres laten sturen?

De E-voucher wordt naar het e-mailadres gestuurd dat u opgeeft tijdens het bestelproces. Dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan waar u uw FreeBees-spaarkaart mee heeft geregistreerd.

Kan ik bijbetalen als ik niet genoeg FreeBees heb?

Ja, dat kan. Voordat u een item in uw winkelwagen plaatst, kunt u kiezen hoeveel FreeBees u wilt verzilveren en hoeveel euro’s u wilt betalen. De betaling in euro’s verloopt via iDEAL.

Waarom moet ik een FreeBees account hebben om een bestelling te plaatsen?

U moet uw bestelling plaatsen via uw FreeBees account zodat de benodigde FreeBees van uw FreeBees-saldo afgeschreven kunnen worden. Door uw FreeBees-spaarkaart te registreren, komt u in het bezit van een FreeBees gebruikersnaam en wachtwoord voor uw FreeBees account. Klik hier om uw FreeBees-spaarkaart te registreren.

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn FreeBees account, FreeBees-saldo en FreeBees-spaarkaart?

Neem contact op met de FreeBees servicelijn (0800-0230623).

Ik ben mijn FreeBees inloggegevens kwijt, wat nu?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Weet u niet meer met welk e-mailadres u geregistreerd bent bij FreeBees of gebruikt u dit e-mailadres niet meer? Neem dan contact op met de FreeBees servicelijn (0800-0230623).

Hoe maak ik een FreeBees account aan?

Om een account aan te maken, moet u uw persoonlijke FreeBees-spaarkaart te registreren zodat u in het bezit komt van een FreeBees gebruikersnaam en wachtwoord. Klik hier om uw FreeBees-spaarkaart te registreren.

Hoe kan ik mijn FreeBees-spaarkaart registreren?

Klik hier om uw FreeBees-spaarkaart te registreren. Door registratie van uw FreeBees-spaarkaart behoudt u uw gespaarde FreeBees bij verlies, diefstal of een defecte kaart én kunt u bestellingen doen op Freebeesshop.nl.

Ik spaar nog geen FreeBees, hoe kan ik beginnen met sparen?

Bij ieder bemand BP tankstation kunt u een gratis FreeBees-spaarkaart krijgen. Voor iedere getankte liter brandstof bij bemande BP tankstations spaart u één FreeBee. Bij diverse BP tankstations kunt u ook FreeBees sparen op uw Shop en BP car wash aankopen. De FreeBees worden automatisch bijgeschreven op uw FreeBees-spaarkaart. Indien u uw FreeBees-spaarkaart online registreert ontvangt u direct 100 FreeBees bijgeschreven. Door registratie van uw FreeBees-spaarkaart behoud u uw gespaarde FreeBees bij verlies, diefstal of een defecte kaart.

Ik wil een bestelling met uitzonderlijke hoge waarde doen. Hoe doe ik dat?

Wilt u een bestelling doen die een hoge geldelijke waarde bevat? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier. We nemen persoonlijk contact met u op om de bestelling goed af te handelen.

Wat is de levertijd van een fysieke cadeaukaart?

Fysieke cadeaukaarten worden binnen 5 werkdagen per post bezorgd op het opgegeven adres.

Ik heb mijn fysieke cadeaukaart na 5 dagen nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. We helpen u graag.

Hoe lang is mijn E-voucher of fysieke cadeaukaart geldig?

De meeste E-vouchers en fysieke cadeaukaarten zijn minimaal een jaar na aankoop geldig. De geldigheid staat altijd vermeld op de bestelpagina van het betreffende artikel en op de E-voucher. Bij fysieke cadeaukaarten is de geldigheid vaak ook te raadplegen op de website van de partner, aan de hand van de unieke kaartcode.

Waar moet ik op letten als ik een E-voucher met barcode print?

U kunt de E-voucher het beste op A4-formaat afdrukken zodat de barcode goed leesbaar is voor de scanner. De kleur waarin u de E-voucher afdrukt maakt hierbij niet uit. Bij de meeste partners is de barcode ook vanaf uw mobiele apparaat (telefoon of tablet) te scannen.

Krijg ik mijn fysieke cadeaukaart thuisgestuurd?

Ja, fysieke cadeaukaarten krijgt u per post thuisgestuurd. E-vouchers ontvangt u altijd per e-mail.

Is mijn E-voucher of fysieke cadeaukaart na ontvangst meteen te gebruiken?

Ja, de meeste E-vouchers en fysieke cadeaukaarten zijn direct te gebruiken bij de partner. Alleen de cadeaukaarten van Klus Cadeau en Bloemen Cadeau worden pas 24 uur na verzending geactiveerd.

Ik heb mijn E-voucher na 1 uur nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Mocht u uw E-voucher na 1 uur nog niet in uw e-mailbox ontvangen hebben, controleer dan eerst uw spamfolder en ongewenste mail. Mocht u uw E-voucher daar ook niet terugvinden, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. We helpen u graag.

Kan ik mijn fysieke cadeaukaart ook naar een ander postadres laten sturen?

Ja, dat kan. U moet in het bestelproces het adres opgeven waarop u uw fysieke cadeaukaart(en) wilt laten bezorgen. U kunt daar dus ook een ander adres opgeven dan waar u uw FreeBees-spaarkaart mee geregistreerd hebt.

Vragen?

Misschien staat je vraag tussen de meest gestelde vragen. Die vind je op deze pagina. Je kunt ons ook een bericht sturen via het contactformulier. We helpen je graag.

bee-guide