FreeBees

FreeBees

Login om uw saldo te bekijken.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn FreeBees account, FreeBees-saldo en FreeBees-spaarkaart?

Neem contact op met de FreeBees servicelijn (085-0028405).

Ik spaar nog geen FreeBees, hoe kan ik beginnen met sparen?

Bij alle bemande bp tankstations kun je een gratis FreeBees-spaarkaart krijgen. Voor iedere getankte liter brandstof bij bemande bp tankstations spaar je één FreeBee. Ook kun je bij diverse bp tankstations FreeBees sparen bij shopaankopen, je ontvangt dan één FreeBee per bestede euro. Als je je FreeBees-spaarkaart online registreert ontvang je direct 100 FreeBees.

Hoe maak ik een FreeBees account aan?

Om een account aan te maken, registreer je je persoonlijke FreeBees-spaarkaart zodat je in het bezit komt van een FreeBees gebruikersnaam en wachtwoord. Klik hier om je FreeBees-spaarkaart te registreren.

Hoe kan ik mijn FreeBees-spaarkaart registreren?

Klik hier om je FreeBees-spaarkaart te registreren. Door registratie van je FreeBees-spaarkaart behoudt je je gespaarde FreeBees bij verlies, diefstal of een defecte kaart én kun je bestellingen doen op Freebeesshop.nl.

Ik ben mijn FreeBees inloggegevens kwijt, wat nu?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Weet je niet meer met welk e-mailadres je geregistreerd bent bij FreeBees of gebruik je dit e-mailadres niet meer? Neem dan contact op met de FreeBees servicelijn (085-0028405).

Waarom moet ik een FreeBees account hebben om een bestelling te plaatsen?

Een FreeBees account is nodig zodat de benodigde FreeBees voor een aankoop, van je FreeBees-saldo afgeschreven kunnen worden. Door je FreeBees-spaarkaart te registreren, kom je in het bezit van een FreeBees gebruikersnaam en wachtwoord voor je FreeBees account. Klik hier om je FreeBees-spaarkaart te registreren.

Kan ik bijbetalen als ik niet genoeg FreeBees heb?

Ja, dat kan. Voordat je een voucher in je winkelwagen plaatst, kun je kiezen hoeveel FreeBees je wil inwisselen en hoeveel euro’s je wil betalen. De betaling in euro’s verloopt via iDEAL.

Ik heb mijn e-voucher na 24 uur nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Mocht je jouw e-voucher na 24 uur nog niet in je e-mailbox ontvangen hebben, controleer dan eerst je spamfolder en ongewenste mail. Mocht je de e-voucher daar ook niet terugvinden, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. We helpen je graag.

Kan ik mijn bestelde e-voucher ook naar een ander e-mailadres laten sturen?

De e-voucher wordt naar het e-mailadres gestuurd dat je opgeeft tijdens het bestelproces. Dit kan een ander e-mailadres zijn dan waar je jouw FreeBees-spaarkaart mee geregistreerd hebt.

Hoe lang is mijn e-voucher geldig?

De meeste e-vouchers zijn minimaal een jaar na aankoop geldig. Kijk op je bestelde voucher voor de exacte geldigheidsdatum.

Wat is de levertijd van een e-voucher?

De e-vouchers worden binnen 24 uur na het afronden van de bestelling per e-mail verstuurd.

Waar moet ik op letten als ik een e-voucher met barcode print?

Je kunt de e-voucher het beste op A4-formaat afdrukken zodat de barcode goed leesbaar is voor de scanner. De kleur waarin je de e-voucher afdrukt maakt hierbij niet uit. Bij de meeste partners is de barcode ook vanaf je mobiele apparaat (telefoon of tablet) te scannen.

Ik wil een groot aantal vouchers bestellen. Hoe doe ik dat?

Wil je een groot aantal vouchers bestellen? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier. We helpen je graag persoonlijk verder om de bestelling goed af te handelen.

Vragen?

Misschien staat je vraag tussen de veelgestelde vragen. Die vind je op deze pagina. Je kunt ons ook een bericht sturen via het contactformulier. We helpen je graag.

bee-guide